torstai 28. huhtikuuta 2016

Viikko 1

Elikkäs aloitin tässä 18 päivä maanantaina työssäoppimisjaksoni.
Työpaikkana toimii Jyvässeudun työllistämisyhditys ry (JST)

Ensimmäisenä päivänä minulle esiteltiin tilat ja tärkeimmät henkilöt jotka olivat paikalla.
Tämän jälkeen sain katsella työpaikalla olevia tuotteita (jotka olivat myynnissä)
Paikka on ihan Jyväskylän ydinkeskustan vierellä.

Ensimmäisinä päivinä minua jännitti kamalasti. Loppuviikkoa kohden kuitenkin olin ehtinyt jo tutustua moneen ihmiseen.

Noina päivinä kävimme työn lomassa kiertämässä kirpputoreilla ja tekemässä ruokaa.

Minusta on mukavaa että työpaikalla on monikulttuurista. Esimerkiksi ohjaajani, sekä muutama muu on Venäjältä lähtöisin. Sitten on ihmisiä myös Afrikasta päin. Suomalaisiakin on. 

Taukoja on riittävästi työpäivän aikana. Ja jumppatuokioita pidetään onneksi myös, koska ompelukoneen ääressä kumartelu jumittaa haritat sekä niskan.

Kyseinen toppi jakso kestää yhteensä seitsämän viikkoa, joten pääsen sieltä suoraan kesälomalle.

Ihmiset ovat olleet mukavia ja olen viihtynyt  siellä oikein hyvin.

Sain valita minkälaisia tuotteita saan tehdä liikkeen myymälään.
Valitsin lahjakassien teon kankaasta.

Ohjaajani on ollut hyvin kärsivällinen ja huolehtivainen. Olen tästä kiitollinen koska työskentelen suhteellisen hitaasti.

Eka viikko meni hetkessä ohitse.

Minulta meni jonkin aikaa siihen ennekuin opin ompelujärjestyksen :3 Mutta nyt se on minulla ylhäällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti